Kula İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, toplumun sağlık okuryazarlığı düzeyini artırmak ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını teşvik etmek amacıyla yürütülen Sağlıklı Hayat Akademisi (SAHA) Eğitimleri kapsamında önemli bir eğitim programı gerçekleştirildi.
“SAHA Sağlık Elçileri Akademi Eğitimleri” sloganıyla düzenlenen programda, ilçemizde görev yapan imamlar bir araya geldi. Eğitim, Kula İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görevli Dr. İbrahim Halil Demir tarafından verilerek katılımcılara sağlık okuryazarlığı, koruyucu sağlık hizmetleri, sağlıklı yaşam davranışları ve toplum sağlığının geliştirilmesine yönelik bilgiler aktarıldı. Toplumun her kesimine sağlık bilincinin ulaştırılmasında önemli bir rol üstlenen din görevlilerinin sağlık elçisi olarak desteklenmesinin amaçlandığı eğitim programı, katılımcıların yoğun ilgisiyle tamamlandı.
Eğitim sonunda programa katılan imamlara katılım sertifikaları takdim edildi. Kula İlçe Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik eğitim faaliyetlerinin farklı hedef gruplarla aralıksız sürdürüleceğini belirtti.










YORUMLAR