Manisa'nın Kula ilçesinde Selim Sabahat Palanduz Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen "45'lik Gecesi" programı düzenlendi.
Yunus Emre Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen program, okulun resim öğretmeni Mehmet Oğur'un öncülüğünde hazırlanan resim sergisinin gezilmesiyle başlayan programda, öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserler katılımcıların beğenisine sunuldu. Sergide yer alan resimler, davetliler tarafından ilgiyle incelendi. Serginin ardından saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla devam eden programda, müzik öğretmeni Aslı Kök'ün yönetimindeki okul orkestrası sahne aldı. Orkestra tarafından seslendirilen eserler, programa katılan davetliler tarafından ilgiyle takip edildi. Öğrencilerin seslendirdiği birbirinden farklı eserler geceye renk katarken, katılımcılar zaman zaman şarkılara eşlik etti. Program boyunca sanat ve müziğin bir araya geldiği etkinlikte öğrenciler de yeteneklerini sergileme fırsatı buldu.
Selim Sabahat Palanduz Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen programa Kula İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Taşçı'nın yanı sıra çok sayıda öğretmen, öğrenci ve vatandaş katıldı.










YORUMLAR